En söndag i April


Hej!

Här sitter jag och har plåtar i ugnen med cookies på. Ugnen har varit upptagen med alla plåtar piroger som Alonso gjorde till middagen, så jag har börjat å grädda mina och Hyun-Jins cookies nu! Första plåten är dock klar & dom ser super smarriga ut! Hihi! Ja, med tanke på hur upptagen ugnen blev nu på eftermiddagen så får vi nog fixa å dona med våra cupcakes imorgon skulle jag tro. . .

Piroger till middag somsagt, det var hur mumsigt som helst! ♥ Innan middagen så var jag, Hyun-Jin, mamma, Carolina och min lilla hundkompis ute å gick i skogen, jag älskar att gå i skogen. Det är så lugnt och skönt. Och jag älskar att gå på upptäcksfärd och hitta nya stigar och vägar att gå på. Hihi!

Idag pratade jag med syster i telefon, skojigt med tanke på att jag inte pratar med henne så ofta nu mera eftersom hon bor och jobbar i Stockholm nu. Syster trodde inte att det var jag som svarade i telefonen först, hon hade typ glömt bort hur jag lät :p Haha! Illa! ;)

Ha en bra kväll! ♥

Publicerat: 2010-04-04 @ 21:11:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0