Vår, cupcakes & piroger! ♥


Hej!

Guu vilket fint väder vi har haft i helgen! Helt underbart. Jag kom precis in, jag har varit ute å gått tillsammans med mamma, kusinerna, Hyun-Jin, min lilla hundkompis, morbror, farbror å hans fru. Varmt och skönt var det, jag va ute i linne och tröja och bara det blev jättevarmt! Min lilla hundkompis susar sött i sin säng nu. Hihi! Ja, vi kan gott konstatera att våren är här nu! ♥

Senare idag ska jag, Hyun-Jin & kusinerna baka cupcakes! Wiiiehii! Skojigt! Och ikväll ska jag installera om hela datorn så att den blir som ny! Det kommer att bli prima! :)
Till middag idag får vi Alonsos (morbror) hemgjorda Chilenska piroger! Måste bara säga att dom chilenska pirogerna slår alla piroger! ;) Dom är dundergoda! ♥

Nu ska jag vara lite social här tänkte jag! :) Ha en bra dag i solen!
Publicerat: 2010-04-04 @ 13:52:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0