En dag i augusti

Hej!

Sitter i lägenheten. Ska snart ta å måla väggarna en gång till. Min mobil har dött när jag som mest behöver den å jag vet inte vad jag ska hitta på för käk idag. Fult väder är det också. Shiit vad jag klagar, nu får det vara nog! Jag kan berätta att jag köpte två skitsnygga tavlor igår istället, som nu sitter på väggen ovanför soffan i tvrummet nu! :) Har inte haft tid å ta kort då jag har hållt på med annat. Har tagit fram smakerna till bröllops-cupcakes'n, målat väggar osv. Det tar sin lilla tid. Men såfort jag har tid så ska ni få se hur det ser ut i lyan. hihi.

På lördag blire kräftskiva hemma hos baby. Jag hörde även ngt om en Rockabillyfest i Karlsborg. Måste ta reda på tid å grejer, jag återkommer med tid när jag vet för er som blev intresserade. Nu ska jag måla igen innan rollern torkar.hö hö hö. hejsvejs
Publicerat: 2010-08-26 @ 13:02:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0