Min mage pratar mat

Hej!

Då var det dags att slita sig ifrån både säng & dator. Min mage pratar mat så jag antar att jag får gå å äta frukost snart. Jag gjorde ju en knäckig äppelpaj igår. Guuuu så god den blev! DEt blev nog den godaste äppelpaj jag ätit på länge! ♥ Den ska göras fler gånger! Idag tänkte jag göra äppel/kanel muffins om jag hinner. Mumsfilibaba! Ska hinna hem till byn också, där ska det packas ner saker i en väska för imorgon tänkte jag åka en sväng till syster i Stockholm för å hälsa på en sväng! :)

ajuste, receptet på den knäckiga äppelpajen kommer också upp såfort jag har lite tid över.

Yesbox, up and away!
Publicerat: 2010-08-17 @ 10:27:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0