Slappis hästarna, Ann å Moa ♥

Hej!

Har precis duschat och druckit lite juice. Det har varit en bra dag hos Ann. När vi hade tänkt att gå å rida så började regnet ösa ner och vi blev genast lite depp båda två. Men här ska vi inte hänga läpp för hör och häpna, solen tittade fram! :D Wiiiiie! Det blev rikigt fint å varmt. Så vi passade på att hoppa upp på våra kära kompisar å ta en tur! Vi hade en väldans tur för det var soligt å fint under hela turen! Regnet kom tillbaka nån timme efter att vi hade kommit hem.. hihihi snacka om tajming ;)

På eftermiddagen gjorde Ann en riktigt mumsig kycklinggryta. Jag som älskar mat åt en massa mat! ;D Men nu ska jag lägga mig. Imorgonkväll åker jag hem till Ann igen, då ska vi baka bullar som vi ska ha med oss på vår färd på onsdag när vi drar till Ullared! Det ska blir riktigt skojigt! :D gónatt folket! ♥


Slappis hästarna, Ann å Moa ♥
Publicerat: 2010-08-02 @ 23:16:01


1 kommentarer
Postat av: nicole

åh vilken supermysig bild <3 !!

2010-08-03 - 08:00:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0