Besöket hos syster i bilder

Hej!

Nu är jag hemma igen. Kom hem för ett par timmar sedan. Har varit ute å gått med min lilla hundkompis, alla djuren har fått mat å vatten å blivit gosade med. Så nu ligger jag i min säng å myser. Tänkte bjuda på lite bilder ifrån när jag var hos syster i Stockholm, sen ska jag sova. ♥

Första dagen med syster:
Vi gick ut me hennes goa polle
Upptäckte att hon lyssnade ypperligt bra i bara grimma, we lililiiiike!
Sen lagade vi mat, lax å grönsaker
Johannes var bartender denna kväll ;)
Lax m. wokade grönsaker å romsås. love!
Publicerat: 2010-08-22 @ 22:52:35


1 kommentarer
Postat av: nicole

:D I like!! Haha ser verkligen ut som om jag viskar hemligheter i Ne's öra ;)

2010-08-27 - 21:24:24 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0