Min vän, nya tapeter & scampi!

Hej!

Var iväg till djursjukhuset igår igen för å hämta hem min lilla kompis som låg där över natten. Hon har nu fått ny medicin som vi hoppas ska hjälpa, eftersom den andra medicinen inte tog sig. Blodprov togs och de visade att blodvärdet hematokriten hade gått upp från 20% till 24%, men en frisk hund ska ha mellan 38%-50% så ja... det är en bit kvar. Somsagt en dag i taget, på måndag blir det återbesök å nya blodprov.

Här hemma har jag och mamma börjat tapetsera om vardagsrummet. En vit/pärlemo-färgad medaljongtapet som jag har valt. hö hö hö! Men det blir verkligen skitfint! Nu ska de rosa väggarna och den blommiga fondväggen bort! ♥

Ikväll blire friterade scampi, mumsfilibaba! ♥
Ha en bra dag! :)
Publicerat: 2010-12-10 @ 10:15:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0