En saknad vän har nu hittat hem ♥

Hej!

Min vän har äntligen kommit hem! Jag fick hämta henne i lördags och jag kan tala om att det var en utav de bästa lördagar på länge! Hon är inte helt frisk ännu men på god väg. Hon ska ha mat 6ggr/dag och medicin 3ggr/dag, tempen skall tas morgon och kväll, rumpan skall smörjas in osv osv. Vi sover just nu på golvet på bäddade madrasser eftersom att min Moa inte får hoppa upp å ner för tex sängar, soffor å trappor. Det har inte blivit mkt sömn de här dagarna men det skiter jag i för min lilla kompis är värld alltihop! Nu ska hon bli frisk, stark och kry! ♥

För övrigt så såg jag en väldigt bra film igår kväll - August Rush - Se den! ;)
Nä nu ska jag plugga lite å sen ska min lilla kompis ha mat å medicin igen. Ha en bra dag!

Publicerat: 2010-12-06 @ 14:01:24


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA

Åh, jag måste ladda ner denna... Det verkar vara en grymt bra film.. En Anneli film.. En film som man gråter lite till..

2010-12-07 - 01:49:52 | URL: http://kristallkrona.blogspot.com
Postat av: Svar till Anneli Bergman:

Ja, den var väldigt bra! Fint budskap!

2010-12-07 - 11:41:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0