Att tänka för mycket.

Hej!

Då har min lilla hundkompis variit hos veterinären å tagit bort tandsten, så nu är hon så fiiin i munnen! :) Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag, jag var en snabbis i stallet, kunde inte rida idag eftersom vovven var nedsövd, så jag ville liksom inte lämna henne själv som ni kanske förstår.

Sen så jag har jag hämtat hem ett paket ifrån ellos som innehöll en bikini! Jag gillade bikinin, fast underdelen va la sådär..menmen.. man kan inte få allt.

För övrigt så har min kväll varit en sån där depp-kväll. Då allting bara är negativt och man är ledsen på det mesta...då man tänker för mycket, ja alldeles för mycket. Då man tänker på allting som får en att må dåligt och man helst bara skulle vilja försvinna för ett tag., well, det kommer inte att ske, för jag kommer att sitta här ikväll och många kvällar hädanefter också...

Ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-02-18 @ 20:02:37


1 kommentarer
Postat av: sofie

Finns för dig gumman! Det är bara att slå en pling när du vill, om du vill prata. Spelar ingen roll vad klockan är!

2010-02-19 - 09:38:47 | URL: http://sofierikson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0