Bio med älskling! ♥

Hej!

Här sitter jag å målar naglarna! Så nu blir dom fina igen! ♥ Snart ska älsklingen & jag åka in till stan för att kolla på bio! När vi skulle välja film så ville jag se Farsan & han ville se Wolfman.. sååå, jag gick med på att kolla på Wolfman OM jag fick en Orkidé! (jag sa det mest på skoj, men) Hihi! Jag har velat ha en orkidé jättelänge! ^^ Dom är så vackra! ♥ Marcus gick med på det! Så, Wolfman blev det & jag blev lovad en orkidé! Wiiiho!

Dags att kila, måste ju hinna gå ut med hundarna & klä på mig innan vi åker! Och ja jag är halvnaken, somnade i soffan halvnäck! So what? Det var varm i huset! Ha en bra kväll! ♥


Wolfman - trailer

Publicerat: 2010-02-17 @ 19:59:18


1 kommentarer
Postat av: Jossan

Jag älskar orkidéer, har alltid det hemma! var filmen bra? Vi tänkte oxå gå o se den..

2010-02-18 - 14:41:46 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0