Egna påfund!

Hej!

Det känns som att den här dagen har rusat förbi. För en stund sen när jag kikade ut genom fönstret så var det ljust ute men nu har det redan börjat mörkna & snö har vi fått mer utav.


Just nu håller jag på att bakar en äppelpaj av eget recept, det är första gången jag gör detta påfund så vi får se om det blir bra eller inte. Jag har även bakat cupcakes idag. Jag hade ingen färskost till frostingen, jag brukar nämligen göra cream cheese frosting (för det mesta), men nu fick jag hitta på ett eget recept till frostingen också. Men guuu så god den blev, en utav de godaste frostingar jag gjort, den va lagom söt och hade en skitbra konsistens (hur nu det stavas vet jag inte). Så jag är hur nöjd som helst! ♥

Nu är vårt hus fullt av folk. En familj som är gamla vänner till oss är här & hälsar på. Trevligt trevligt! ^^

Dags att vara social. Ha det så bra! ♥

Publicerat: 2010-02-19 @ 17:08:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0