En liten torsdag i ord.

Hej!

Då är jag här igen, redo att skriva några rader. Jag är hur trött om helst, jag och min lilla hundkompis ligger här i min säng & myser, på golvet springer Doris runt & kuttrar & i tvrummet sitter Marcus & Nicole å kikar på film.


Efter skolan idag åkte jag med Sofie hem, sen bar det av till stallet för att slänga in hästarna & ge dom lite mat å sedan vidare till badhuset. Där solade vi! Åh, så skönt det var! ^^ Men preciiis när man ligger där i solariet & preciiis håller på att somna in, ja då slocknar det dumma solariet! Attans! Aja, efter solandet fanns det en Fredrik & en Marcus på plats, trevligt! Vi hoppade i bassängen & simmade å badade i nån timme! Mumsigt!

När vi var nybastade, nyduschade & påklädda så bar det av till Sibylla för lite käk! Mums! Sen for vi hemåt & jag har kikat på bikinisar hela kvällen, hittade fyra stycken. Imorgon ringer jag å beställer! Wiiie! ♥

Men nu ska jag ropa in Ceasar som är ute & dräller i kylan, slänga in Doris i sin bur, gå ut med min lilla hundkompis så att hon får kissa en sista gång, släcka akvariet & SEN ska jag hämta hit min Marcus & bädda ner oss i sängen för att mysigt & gossigt somna in brevid honom! ♥ Mmmm..! Så mysigt! ^^

God natt på er! ♥
Publicerat: 2010-02-11 @ 22:55:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0