Glöm inte!

Hej!

Tänkte bara påminna er om att Andra Avenyn kommer idag. För er som missat det så kommer det på onsdagar nu istället för på tisdagar! Samma tid, samma kanal MEN på onsdagar!

Glöm nu inte heller att ännu ett hundprogram börjar på kanal 3 idag! Kl. 22.00. Det heter It´s me or the dog. Det gick förut också men jag har för mig att det henne något annat då, kanske jag som har fel jag vet inte. Jag ska iallafall kolla på det! Hihi! I dagens avsnitt så är det en mastiff Victoria Stilwell ska få pli på! Spännande spännande! ♥

Publicerat: 2010-02-03 @ 19:01:21


1 kommentarer
Postat av: A Z R A !

sv: hehe tack D:

den är från new yorker :D

snygg blogg & design med :D



ska vi följa varanjdras bloggar via bloglovin ? :D

kram

2010-02-03 - 21:01:51 | URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0