Halvdant

Hej!

Här sitter jag å försöker mig på att läsa ut en bok tills imorgon, boken heter Thérése Raquin. Vi läser den i skolan och den ska vara utläst till imorgon. Lycka till säger jag bara, jag har nämligen halva boken kvar...

En annan halvdan sak är att Måns förmodligen ska ut på foder igen. Hur tråkigt som helst. Det var en dam i Kristinehamn på 48år som ville ha honom. Men jag sa till Anna att, kan hon vänta till sommaren så kan jag ta honom efter studenten. Hagar å grejer har jag redan. Så om jag kan fixa en hagkompis så kanske jag får ha honom. Men Anna ville att jag skulle tänka igenom det tills imorgon så att jag var säker, sen så får vi se hur det blir..

Det vore underbart att ha honom hela sommaren! ♥ Idag gick Måns kanon också! Som ni vet så har han krånglat en massa nu det sista, men idag försökte han sig inte ens på något dumt! Det kallas lycka! Hihi!
Publicerat: 2010-02-24 @ 22:03:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0