Hej mitt vinterland, nu har du varit här ett bra tag!

Hej!

Inatt har det snöat sådär jättemycket igen! Det tar verkligen inte slut, det här snöandet! Man blir inte rikigt klok på all snö! Allt man ser är snö snö & snö!

Häromdagen skulle jag ut till boden för att hämta in sågspån till Doris (marsvinet) bur som jag hade städat. Jag har nämligen en stor spånbal med spån, så därför ligger det ute i boden, iaf, jag skulle ut för att hämta in lite, men vad fick jag se om inte HUR MYCKET SNÖ SOM HELST! Det fanns inte mycket mer att göra än att plumsa i all snö (för lat som jag va så orkade jag inte skotta!) & tro det eller ej men jag hade snö upp till låren! Då snackar vi mycket snö!

Här pratas det om globaluppvärmning, nej nej pyttsan heller, globalNEDKYLNING skulle jag vilja uttrycka det! För här är vi nerkylda upp till låren! Det ni! ^^

Ha det så bra idag därute i den globala nedkylningen ! ^^

Publicerat: 2010-02-02 @ 13:00:53


2 kommentarer
Postat av: Emelie Richter

Jag vet :/ Men jag flyttade hemifrån för dryga 1,5 år sedan. Så jag har ju chansen att skaffa en hund nu :) Men jag bor så litet så det vore inte rättvist om jag skaffade en hund.

De har 3 cavalierer :) 3 jättesöta och väldigt sociala. Sedan har de 1 stor blandrasad hund, men ser ut som en schäfer. Jag har alltid gillat hundar, men är ingen hundnörd.... ÄN! haha :D

2010-02-02 - 13:40:23 | URL: http://p4nnkaka.blogg.se/
Postat av: Emelie Richter

Jag vet inte! När det väl kommer fram till vilken hund så finns det så många att välja på! Men jag är helt HELT kär i cavalierer. Det pratas om att jag och min pojkvän ska få låna en av hans föräldrars hundar när vi flyttar till något större :) Så man får känna på det lite.

Hur storlägenhet har du?

2010-02-02 - 14:15:57 | URL: http://p4nnkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0