Hemma hos älskpälsk!

Hej!

Då sitter jag hemma hos älsklingen igen. Nu var det ett tag sen jag tog mitt pick och pack för att vara här ett tag. Men nu är jag äntligen här! ^^ Marcus är ute å skottar snö, så jag satte mig här lite.

Ja, ni som har följt nyheterna vet ju hur det ligger till i stora delar av världen med tsunamis och jordbävningar. Det var tydligen hela 53 nationer som blev attackerade av dessa naturkatastrofer. Stackars människor säger jag bara. Och vi har inte fått tag på våra släktingar, så vi vet inget om dom, vi får hoppas på att alla mår bra!

Nu kom Marcus in igen! Ha det så bra!
Publicerat: 2010-02-28 @ 13:07:15


1 kommentarer
Postat av: Anna

Mins du var vi skulle mötas på för att se utstelningen imorgon?

2010-02-28 - 18:12:08 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0