Insnöad!

Hej!

Det blev ingen skola idag för varken mig eller Marcus, under natten blev vi insnöade. Nu på morgonen hade vi snö upp till höfterna! Inga vägar var plogade och bilarna gick inte att köra ut! På radion hörde vi att bussarna var inställda och på aftonbladet läste jag att i nere i Skåne hade folk lämnat sina bilar på vägarna och fortsatt till fots pga ovädret! 

Jag kan inte ens åka ut till Måns, så jag fick be Sophie att mocka & fixa hans middag. Sophie är tjejen som vi hyr stallplatsen utav! Så, här sitter vi igen, hemma!



Vi har det värre här hemma än på bilden! kaos!


Så, vi får väl se vad vi hittar på idag! ^^ Vad ska ni hitta på? ♥
Publicerat: 2010-02-03 @ 13:17:34


1 kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är också insnöad, eller var det i morse i alla fall. Så det blev ingen skola för min del heller:) Inte för att jag klagar;)

2010-02-03 - 14:24:40 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0