Jag blev kär!


Hej!

Jag har blivit stormförtjust i en kex sort som jag aldrig ätit förut! Jag hittade kexen i skaferiet hemma hos Marcus! hihi! Supergoda. Dom heter Remi Mint! ♥ Så underbart goda, jag är heeelt såld! Dom smakar & ser ut ungefär som After Eight, den enda skillnaden är att det är kex i dom små goda mintchokladbitarna Remi Mint också! Kan det blir bättre? ^^

När jag skulle googla efter en bild på Remi Mint upptäckte jag att det även fanns Remi Mörk & Remi Nougat! Jag måste såklart testa på dom också någon dag! Jag älskar både nougat och mörk choklad så varför inte liksom! ^^

 


Prova dom du också! ♥

Publicerat: 2010-02-01 @ 20:02:04


1 kommentarer
Postat av: Jossan

Dom är supergoda :) Fin blogg du har kussen. Kram pårej

2010-02-01 - 23:06:50 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0