Lördagsmys ♥

Hej!

Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag fått en del gjort, jag & Marcus har handlat & lagat mat till hela familjen. Vi lagade viltgryta med enbär & rosmarin med potatis & till efterätt fick dom cheesecake brownie! Cheesecake brownie receptet snodde jag hos Sofieproppen, i hennes mumsiga receptbok! Alla tyckte att det smakade jättebra, så det var roligt! ♥

Ni som vill ha recept får säga till! ^^

Efter middagen så gick pappa, jag & Marcus till salongen, där klippte & permanenta pappa mitt hår & klippte Marcus. Så nu är vi snygga i huvudet igen! Och jag är krulltott igen! Underbart! ^^

Nu ska vi kika på film & mysa! Ha en bra kväll allihopa! ♥
Publicerat: 2010-02-13 @ 18:33:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0