Skräckis var det ja.

Hej!

Hoppas ni haft en mysig dag! Jag har precis ätit kvällsmat tillsammans med Simon & hans mamma. Mumsigt vare! ^^ Funderade på om jag skulle gå å sätta mig i soffan nu & kika på en skräckis tillsammans med Simon & hans päron! Skräckisar är alltid spännande, såvida dom inte heter Scary Movie, för dom hatar jag. Jag tål inte skräck-komedier. Tyvärr.

Imorgon åker jag, Marcus & Simon iväg till Örebro. Där ska vi hälsa på deras syster, hennes pojkvän & deras lilla Jill som är så förbannat SÖT! ^^ Jag älskar söta bebisar, dom är så mysiga, mjuka, söta & doftar så gott! Hihi!

Nä, skräckis var det ja. Skräckis.
Publicerat: 2010-02-14 @ 19:06:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0