Tapas!

Hej!

Nu kan jag tala om vad överraskingen var för något! Marcus har nämligen fått veta det nu. Vi ska gå ut å äta tapas ikväll! Wiiiie! Mumsigt! För er som inte vet vad tapas är för något, klicka här! 

Där vi ska äta finns det följande att välja mellan:

♥ Marinerade gröna oliver
♥ Tomatsallad m. coctailtomater, röd lök & röd paprika
♥ Ostöverbakad chorizo i het salsasås
♥ Bruschetta m. hackad tomat, lök & vitlök
♥ Chrispy chicken fingers m. sweet hot chilidip
♥ Mozarellasticks m. aiolidip
♥ Grillad halloumiost m. baguette
♥ Panerad friterad fetaost m. baguette
♥ Bläckfiskringar m. tzatsiki
♥ Kriss kross potatos m. aiolidip
♥ Lökringar & nachos m. sour cream & salsadip
♥ Tzatsiki
♥ Vitlöksbaguette
♥ Ostfyllda champinjoner
♥ Vitlöskfrästa scampi m. varm baguette
♥ Nachos m. hackade tomater, lök, jalapeno, chili, guacemole, cream fraiche & smält ost
♥ BBQ chicken wings m. salsadip

Det lät inte helt dumt, eller hur? :)

Publicerat: 2010-02-17 @ 11:08:29


3 kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vet, jag lyckas alltid fastna för det jag inte har råd att köpa! Ett jättegrattis på 1års dagen! Hoppas ni får en mysig dag! Kram

2010-02-17 - 12:41:11 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: tack:D

Tycker din bakgrund på bloggen va häftig.

2010-02-17 - 19:52:38 | URL: http://emeliejosefinecarlsson.blogg.se/
Postat av: Minna

Låter supergott! :D

2010-02-18 - 11:03:21 | URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0