Smak & färg!

Hej!

Idag är det min & Marcus 1års-dag! ♥
Det känns underbart bra!

Just nu är Marcus ute å jagar fågel. Själv valde jag att stanna hemma pga kylan. Burrr! Så jag & min lilla hundkompis ligger här i soffan å kollar på matlagningsprogram! Hihi! Jag älskar ju att laga mat å baka!

Ja, jag älskar att laga mat & baka för att sedan bjuda familj & vänner, jag älskar att få vara kreativ i köket, laga egna recept & sätta ihop olika smaker & färger! Åh det är sååå roligt! Kock nästa kanske? Haha! Våga blanda olika smaker & prova nya kryddor! Kryddor är bland det bästa som finns i världen! Kryddor, kryddor, kryddor! Testa alla kryddor du får tag på! ♥ Och glöm inte heller att få maten att se färgglad ut, maten ser så mycket godare ut då! ^^

Tycker du också om att stå i köket? :)
Publicerat: 2010-02-17 @ 10:58:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0