En liten sambo?

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Nu sitter jag & min lilla hundkompis hemma hos Marcus & myser! ♥

Jag har hunnit med en hel del idag. På morgonen åkte jag & mamma till stallet. Red lite & fixa å dona med allt annat. Efter det gick vi på en lång promenix ute i det fina vädret. När vi kom hem drack vi te & åt smörgåsar sen städade jag Doris bur, packade & åkte till Marcus. Det ni! Hihi!

På tal om Doris, hon är så himla tuff! Jag älskar den lilla godingen! ^^ Mamma & jag ska nog fixa en liten kompis till henne. Jag satt å kikade på blocket om det fanns nån liten tuffing som kunde bli hennes sambo. Jag hittade några marsvin ett par mil ifrån där vi bor. Så jag kontaktade hon som hade dom & Marita som hon hette sa att dom hade några bebismarsvin just nu! Så jag ska prata lite med mamma & se vad hon tycker! Wiiie! ♥

Nu ska jag äta lite chips! Hihi! ♥
Publicerat: 2010-02-05 @ 22:19:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0