Vidare studier?

Hej!

Nu har våran klass precis haft besök utav yrkes - och studievägledarna. Det var ganska intressant! Inte för att jag är speciellt sugen på att läsa vidare, men det kan ju vara bra att veta vad det finns för möjligheter om man nu skulle ändra sig och vill läsa vidare iallafall. Haha!

Jag har kommit på en sak, jag skulle gått naturbruk istället för estet! Jag vill ju jobba med djur, jag vill vara bonde! ^^ Hihi! Jag älskar ju att vara tillsammas med alla kossor! Och dessutom är det ett jobb där hundarna kan vara med, vilket jag tycker är perfekt! Jag har funderat på florist eller kanske jobba på café också.

Äsch vad jag spekulerar. Nu ska jag vara social med klassen istället. Ha en bra dag! ♥
Publicerat: 2010-02-04 @ 11:03:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0