Barnsligt glad ♥

Hej!

Min älskling är föör snäll! Jag satt här vid datorn, frågade ifall han kunde hämta ett glas vatten eller nåt i köket till mig. Javisst sa han och så tågade han iväg. Efter en stund kom han tillbaka med 2 smörgåsar, en kopp varm choklad, en liten yoghurt, mitt glas med vatten OCH en en servett. .  nu tänker väl ni, jaha? en servett? Men det ska jag tala om för er att det var inte vilken servett som helst heller, för älsklingen hade varit så gullig och skrivit "jag älskar dig" på den. Hi hi! ♥

Tänk vad barnsligt glad man blir ibland, bara för en sån liten sak! Hi hi! ♥
Publicerat: 2010-01-09 @ 23:49:26


2 kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-09 - 23:57:53 |
Postat av: Anonym

wow vilken kille!!

2010-01-09 - 23:58:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0