Föreläsning med Paolo Roberto!

Hej!

Idag hade vi besök utav Paolo Roberto i skolan. Han var där & hade en föreläsning om att hitta sig själv, självförtroendet, om att våga sattsa på något man verkligen vill och att inte ge upp sina drömmar! Otroligt bra var det! Jag kan säga såhär, min skola har nog aldrig suttit så knäpptysta och lyssnat på någon som de gjorde idag, och det ni, det är bra betyg!

Jag gillade föreläsningen jättemycket! Den var väldigt inspirerande, gav mig många tankeställningar och Paolo är otrolig på att få en att lyssna! ♥

"Livet är för kort för att käka fiskpinnar & köra misionären." - Paolo Roberto

Nu ikväll så har jag & älsklingen bakat kanelbullar! Wiie! Smarrigt smarrigt! ♥ Så nu ska vi äta våra nybakta bullar m. mjölk till & kika på "Sommaren med Göran"

Någon som sett den filmen?
Ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-01-28 @ 20:46:34


2 kommentarer
Postat av: Anna

Damit varför så missar jag något bra så fort jag är sjuk?

2010-01-29 - 11:16:37 |
Postat av: jonis

å snygga bullar blev de som vanligt! hehe;D

2010-01-30 - 23:59:47 | URL: http://jonathanfhors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0