Hemma efter bion!

Hej!

Nu är jag hemma ifrån bion, filmen var lika bra den här gången. Och jag säger det en gång till, den är så vacker gjord! ♥


Nu ligger jag i min säng & myser med min lilla hundkompis, myspys i allra högsta grad! ♥ Men vi saknar Marcus något enormt när han inte är här, som nu till exempel. Det är så tomt, så tyst, så ensamt! Men det är tur att lilla Moa och jag har varann! Vad skulle jag göra utan henne? Jag har faktiskt ingen aning. Hon betyder så enormt mycket för mig så det är inte klokt! Jag älskar min lilla hundkompis! ♥

Nä, nu är det nog dags att sova lite, för imorgon är det  ju tydligen skola igen! Vare sig det gillas eller ej. Så god natt på er!

Sov så gott! ♥

Publicerat: 2010-01-31 @ 23:10:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0