Hos lillebror!

Hej!

Nu befinner jag mig i Mariestad hemma hos lillebror, vi skulle egentligen åkt för att kika på bullmastiffen Bison när han sluta skolan men så blev det inte, tyvärr. Jag får se om jag hinner med det nästa vecka istället!

Nu sitter jag bara å väntar på att han ska komma hem, för jag känner mig lite ensam här i lägenheten. Hihi! Jag får krupp såfort jag är ensam, jag måste ha människor eller djur runt om mig. Det kanske beror på att det alltid varit fullt hus hos oss sen vi varit små! ♥

För övrigt så hittade jag jättemumsiga små saffranskakor i en burk här hemma hos lillebror. Hihi! Dom va goooda! ♥ Saffran är gott! I både bakverk & i maträtter!

Tycker du också om saffran? ♥
Publicerat: 2010-01-26 @ 14:27:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0