Kirium´s

Hej!

Igår blev det ingen inlägg som ni kanske märkte. Det var för att jag var hemma från skolan och mådde dåligt så jag orkade inte engagera mig riktigt.

Men här är jag igen, jag har precis mejlat med en tjej som har en bullmastiff ifrån Liians kennel & så har jag mejlat med Vera som har Kiriums kennel i Skåne. Vera har ju även "ärvt" en del ifrån en kennel som fanns i England vid namn Lombardy, så hennes uppfödning bygger i stort sett på Lombaryblodet och det gillar jag, för ni ska bara veta vad bra hundar det är! ♥ Det blir förmodligen en tripp till Kiriums antingen på något utav loven eller i sommar sen! ♥ Det är ju trots allt en bit dit!


Nä nu är det dags för mig att åka ut till stallet för att mocka, fixa & dona. Sen kommer hovslagaren också. Trevligt trevligt! Nya fötter är alltid skönt för hästarna! Hi hi! ♥
Publicerat: 2010-01-22 @ 11:38:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0