Magiskt! ♥

Hej!

Då sitter jag här igen, Doris mumsar på sitt hö och i hundsängen ligger lilla Moa & sover efter att ha ätit upp sin mat. Själv är jag supertrött efter en typ 2 ½ timmars tur uti skogen med hästarna & syster. För mycket luft gör en helt koko! Hihi! 8-)

Idag fick hästarna springa av sig rejällt, och det kan man säga att dom behövde också! Så det blev ett & annat race uppe i skogarna, såå himla kul. Det är verkligen en underbar känsla när man känner att hästen verkligen tar i med varenda, & ja då menar jag varenda, liten muskel i hela kroppen! Magiskt!Lika magiskt som när man vaknar upp på morgonen och inser att världens bästa lilla hundkompis & världens bästa pojkvän ligger tätt intill mig & myser! ♥

Vad är magiskt för dig? ^^
Publicerat: 2010-01-24 @ 19:14:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0