Maybelline´s Define-a-lash.

Hej!

Jag använder Maybelline´s Define-a-lash. Det är den bästa mascaran jag haft på flera år. Den klumpar aldrig, ögonfransarna blir långa & väldigt jämna utan att verka "överdrivna" och sist men inte minst den håller väääldigt länge! Den är inte vattenfast vilket jag tycker om då man enkelt och snabbt tvättar bort den med lite vatten, värre är det väl om man gråter så att alltihop blir förstört. hihi. men då kan man ju snabbt & enkelt applicera den igen efter att man tvättat bort det andra med, lite vatten!

Jag kan faktiskt inte komma på något som är negativt med den här mascaran! ♥


I betyg får den 5 av 5 hjärtan : ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vad använder ni för mascara & varför?

Publicerat: 2010-01-26 @ 18:50:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0