Mysig kväll ♥

Hej!

Nu är det bara 2 dagar kvar på jullovet, så det är bäst vi njuuter fullt ut den här helgen! ;)

Just nu sitter jag & Marcus hemma hos Sofie & Fredrik. Vi kom hit igår, endast för att kolla vart de hade flyttat och så, men det blev lite mer än så, vi chattade på passagen, åt glass m. chokladsås & jordgubbar, mums! kollade på väldigt underhållade tv, åt chips och ja... som ni förstår så stannade vi kvar över natten också! hi hi! Jag får tacka mina 3 bundisar för en mysig kväll! ♥


Men nu efter en god frukost ska vi snart bege oss hemåt. Och hörreni, vi får inte glömma att njuta utav den varma solen som tittar fram idag trots vinterkylan! ♥ Igår var jag ute & red när det var -22°, det var ingen höjdare precis ;) Jag tycker om värmen & jag bara längtar till sommarn!

Vilken årstid är eran favorit?

Publicerat: 2010-01-09 @ 11:44:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0