En mysig julidag i juli

Hej!

Det har varit en mysig dag idag. Jag, min lilla hundkompis, min älskling och min kusinvitamin har gått runt på marknaden lite grann. Jag fick med mig en massa slickepotter hem. hihi. Dom ska ni allt få se bild på för oj så fina färger jag fick med mig! wiiie! Sen köpte jag en fint halsmycke i silver m. en stoor turkos i. Fast den köpte jag i pappas salong, det är nämligen en dam som säljer smycket ifrån indien där. Jättefina silversmycken :) Efter marknaden och sånt så åkte jag, min älskling och kusinvitamin aka coach in till stan. Kusinvitamin och jag tog en tripp till h&m där jag hittade finfina grejer. mumsimums säger jag bara. Sen blåste vi såpbubblor, åt lite glass, lagade mat, gick en promenad med min lilla hundkompis och nu sitter vi här.

I veckan ska jag jobba på Ada´s Kafé. Blev nämligen ringd, den som jobbade där hade blivit sjuk så eftersom att jag har jobbat där förut så ringde dom mig. Så nu ska jag jobba där mån-ons. Och nästa vecka ska jag ev jobba i baren tis-fre pga. att dom var kort om personal. Det gillar vi. Lite klirr i kassan är alltid bra.

Ikväll blire träningspass med kusinvitamin, det låter kanon!

Publicerat: 2010-07-04 @ 18:46:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0