Fluffs, frostings, cake pops, whoopie pies !

Hej!

Åh, jag är helt e x t a s! hiiihi! Jag har hittat en massa nya idéer, fluffs, frostings, cake pops m.m som jag bara måste testa på! Inatt kunde jag inte sova pga att jag låg och tänkte på alla nya smaker, koncistenser och sätt jag skulle kunna göra cupcakes'n frostade på. Åhå va kul! Synd att jag inte hinner baka idag bara, ska nämligen jobba. Men annars skulle jag åkt till affären direkt å köpt en massa ingredienser. hihihi! Och något jag måse börja baka är whoopie pies! :D

Men nu ska jag gå upp ur sängen och sluta nörda kakor och bakverk. hihi. Frukost skulle sitta fint i en hungrig mage! ;) Ha en bra dag!

Publicerat: 2010-07-13 @ 10:15:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0