Full rulle hela dagen.

Hej!

Det har varit full rulle idag. Vaknade och började städa i huset, tog en dusch och en macka. Sen bar det av mot pappas salong där mitt hår åkte av. Det låg mer hår på pappas golv än på mitt huvud till slut. hihi. Men gud så skönt det är att slippa allt hår. l o v e l y. Efter klippningen drog jag, marcus, carro och pappa till marknaden. Vi kikade runt lite och sen ställde vi oss i kön för kolbullar m. fläsk och lingonsylt. Jag älskar kollbullar! ♥ hihi. Efter kolbullarna åkte vi en sväng till marcus morbror jörgen. Där fikade vi mumsiga kakor bla. ananaskaka och banankaka. mumsfilimumsmums! Å nu är vi hemma igen efter en låååång dag. skönt.

Min gölliga syster har varit å köpt en canvas på 70x100cm till min tavla idag. Det gillar jag minsann, för nu får jag äntligen något vackört på väggen! Imorgon drar nog jag och kusinvitamin carro in till stan å handlar lite utav dom mumsigheterna från min h&m-lista. hihihi. Är bara så tvungen. Jag vart allt lite kär där. japp japp japp. Men nu ska jag vara social me kusinvitamin. tjolahopp.

aaaaa juuuste. min lilla hundkompis är bra i benet igen. wiiiie!
Publicerat: 2010-07-03 @ 20:38:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0