Full rulle hela veckan!

Hej!

Sitter här i soffan å kikar på filmen Cry Baby. Riktigt kass film, tyvärr. I veckan har det varit fullt upp. I söndags hade jag kalas å gäster. Trevligt vare! I måndags red jag med syster uti skogen. Riktigt mysigt vare! På kvällen jobbade jag. Sen kom min baby hem å sov med mig ^^ Igår var jag på Liseberg med folket! Åh, så kul vi hade! :D Superdag med sol, kållerado, köer, balder, god kyckling i pitabröd, skratt, glass, slänggungorna m.m! Superskoj hade vi! ♥

Idag har jag haft Ann å Tyramyra på besök. Vi åt glass å spelade yatzy. Sen fixade bror, jag å pappa mat. Det blev hemmagjord potatissallad å grillade kotletter som var marinerade med en glaze med smak utav honung å rosmarin. Mumsfilibaba! :D Imorgon åker jag till Ann, tar en sväng i skogen med hästarna och sen kommer baby å hämtar mig! puss på honom! Bilder ifrån kalaset, ridturen, liseberg å tyramyra kommer när jag hittat en sladd till kameran ;D hihi! Ha en bra kväll!
Publicerat: 2010-07-28 @ 22:40:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0