Happy happy happy I'm happy!

Hej!

Nu är jag äntligen klar me bullbaket! Aldrig mera baka bullar! haha, eller ah det var ju en redig lögn ifrån min sida..JO det är ju klart att jag kommer att baka mer bullar, men INTE idag! ;) Nu sitter jag på toa, det behövs också. hihihi. Sen ska jag tvätta mina händer, äta god mat, diska all disk i köket, sopa golvet, duscha, klä på mig å sen drar jag till min lilla hemby. hoho. Och förhoppningsvis så klipper jag av håret ikväll, tror det blir riktigt skööönt.

Måste ju även berätta att min lilla hundkompis verkar må bättre i sitt lilla ben. När jag var ute med henne för ca 30 minuter sen så hoppa hon ner för altantrappen själv vilket hon inte gjorde tidigare idag och igår. Sen, hör och häpna, sprang hon tvärs över hela gräsmattan och började skälla på något som inte fanns - yttligare ett tecken på att hon var både piggare och hade mindre ont. Tidigare så gick hon bara ut å kissa sen satte hon sig vid trappan för att vänta på att jag skulle bära upp henne på altan. Men nu har hon både sprungit, gått i trappan och varit allmänt piggare!! wiiiiehoo! Fast, hon haltar ju lite fortfarande fast inte lika mycket. Hon går iaf på benet nu även om hon gör det lite haltandes och med försiktighet, men what the häck - hon mår ju bättre! That's the point! Wiiiiie! happy happy happy!

Nu ska jag kila. maten väntar och jag vill inte sitta på toan längre. Tjolahopp!

Publicerat: 2010-07-02 @ 19:00:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0