Hos bror

Hej!

Sitter hos bror. Har målat köksluckor, diskat, lagat mat, skruvat ner hylla, varit ute med hunden och spelat elgurra. Spelar bla en låt som heter Feels like home. Den är med i filmen 'Allt för min syster'. Har ni inte sett den filmen så rekommenderar jag den starkt! Den är ruggigt bra jag satt å lipa typ hela filmen! ♥

Idag kommer min älskling hem. wiiiie! Och ikväll är det nån veteranträff i byn så jag ska la gå å kika på den lite grann om jag orkar. höhö. Nä, nu ska jag ut å slänga sopor. Ha en bra dag!

Feels like home - Edwina Hayes
Publicerat: 2010-07-22 @ 14:31:07


2 kommentarer
Postat av: Jossan

Det är en riktigt bra film!! lipar bara jag hör låten..

2010-07-22 - 19:51:55 | URL: http://josefinfhors.blogg.se/
Postat av: svar till Jossan:

Oohja! Ruggigt bra film!

2010-07-23 - 10:27:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0