Rikigt kul när polletten trillar ner

Hej!

Nu sitter jag hos min käre storebror i hans lägenhet. Jag har precis smällt i mig en goooood pizza som han bakat nu ikväll. Riktigt smarrig var den, synd att jag inte orkade äta mer ;) hihi. Jahapp, å vad har hänt idag då? Jo, jag har myst med min älskling, åkt buss och badat i vättern med min lilla hundkompis OCH så har jag tatuerat mig! wiiiie! Äntligen! ♥ Riktigt bra blev den också så jag är sjukt nöjd!

Igår hälsade jag på hos Ann. Lekte lite med hennes lilla Tyra som är en liten norsk buhunds valp. Sötare valpögon har jag nog inte sett asså. Sy grymt söta! Sen Fixade vi på logen lite, fixade kalvarna på kvällen för att sedan bege oss ut i skogen. Tyramyra och Ann körde Domino medans jag red på Julie. Det var en mysig och härlig kväll. Skönt å rida när det är svalt och solen har gått ner för en gångs skull. Julie skötte sig suveränt, så himla kul när man märker att hon utvecklas och börjar förstå det man ber henne om. Rikigt kul när polletten trillar ner med andra ord! Tycker om henne mer å mer för varje gång jag rider min lilla (ööö, stora) 5 åriga kompis. Så himla underbar, pigg, go och kul att rida. Myshäst! ♥

Nä nu ska jag vara lite social me bror nr 1, bror nr 2, mamma och hund. Godnatt.

Bild lånad av Julie's ägare Ann.
Publicerat: 2010-07-21 @ 22:21:43


2 kommentarer
Postat av: ANNELI BERGMAN!

Vilken fin häst... Han är så fin nere vid fötterna.. Ja, det är så mycket päls och så.. Det ser ut som hästen har på sig fluff fluff skor! Haha, fattar du vad jag menar? :P



KRAM!

2010-07-22 - 00:24:44 | URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Svar till Anneli Bergman:

haha ja jag förtår hur du menar ;) Ja Julie är en rikig pudding ;D

2010-07-22 - 14:21:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0