Rix Fm - uppsatsen om kon

Hej!

A good day har det varit idag. Vi har ätit gräslöks å citronpepparlax m. ris idag. Åh så gott! Färsk gräslök är finfina grejer det. Nu sitter jag här med kusinvitamin och en kopp kaffe. Rebecca och Robin har nyss åkt hem. Biskiver har det blivit, både med vanlig fyllning och med vaniljfyllning. Recept på mina biskvier hittar ni här. Kusinvitamin dricker sin första kopp kaffe i hennes liv, dock med typ 1 liter mjölk i och ca 2 dl socker i. haha. Mindre gott kanske, tycker iallafall jag som dricker svart eller med en skvätt mjölk i.

Nu tänkte jag bjuda på ett riktigt underbart youtube klipp. Lyssna och njut!

Publicerat: 2010-07-01 @ 22:55:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0