Tank jo maj little buttercup! ♥

Hej!

Min superdupergulliga syster ska måla en stoooor tavla till mig som jag ska ha på min vägg som jag inte har något på! Jag har länge länge gått och letat efter någon fin tavla att ha på väggen men inte hittat ngt som har klickat. SÅ, tidigare idag var jag inne på systers blogg och fick syn på dessa underbara konstverk eller ah "kladd" som hon kallade dom..Iallfall, jag blev K Ä R! Så jag messade snabbt som ögat till henne och sa att såna vill jag ha! Sagt och sagt, nu ska hon gå till panduro imorgon för att köpa canvas! wiiiiiie! Love it! Tank jo maj little buttercup!



Kanske inte världens bästa upplösning (mobilbilder). Men ni förstår poängen - jag är kär o vill ha tavlorna på min vägg! Tjohaj!

Publicerat: 2010-07-02 @ 00:24:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0