Åskväder ♥

Hej!

Igår brakade det loss med ett hejdundrande åskväder! Spöregnet öste ner och jag bara njöööt! Har gått å längtat efter ett riktigt åskväder! Men, innan åskvädret kom igår så var jag, kusinvitamin, lill Erik, min älskling, Simon och min lilla hundkompis nere å bada i Ransta. Fint vare där, turkos vatten och grejer ♥ Vi badade, solade, fikade lite grann och fiskade. Sen åkte vi hem för att äta mat och spela lite spel. Det var mysigt! Och vet ni vad, nu åskar det igen. hihi. mys!

Imorgon börjar jag jobba igen. Den här veckan jobbar jag kväll och jobbet är inte speciellt jobbigt så det går nog bra. Skönt att jobba på kvällen nu när värmen ligger på så pass på dagen. Sååå, den här veckan agerar jag bartender i baren hela veckan. När jobbveckan är slut så händer det (ev) grejer! Jag ska ev åka för att provrida en häst då. Det kommer bli riktigt spännande. Hoppas jag gillar honom, det skulle va så kul! :) ♥



Bild 1 lånad av hästens ägare. Bild 2 tagen av Elina - Lill Erik.

Publicerat: 2010-07-12 @ 18:25:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0