Full rulle sen klockan imorses

Hej!

Hemma ifrån jobbet dårå! Det gick fort idag så det va skönt! Rolig publik hade vi också så skådespelarna va riktigt nöjda så det var kul. Tidigare idag var jag ute och gick flera km med en lite plutt shettis medans Manda (min granne) red på sin lille sköthäst Capo som är en söt liten welsh, men den promenaden behövde jag verkligen!

Imorses steg jag upp kl 07.30, gick ut med hunden, hjälpte mina päron att skura och tvätta rent ett kylskåp och sen tog jag på mig kläder och började baka. Idag blev det citroncupcakes m. italian meringue buttercream med smak av citron & vanilj som frosting! Recept på dom får ni vid ett senare tillfälle. För nu ska jag mumsa cupcale och mysa framför tv.n med familj, kusiner, moster, hund och alla som nu finns i detta hus. hihi. Jämt fullt hus här ;) i like.

Ha en underbar kväll! Säger även godnatt. puss på er o sov så gott!
Publicerat: 2010-07-15 @ 22:33:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0