Veteranträff ♥

Hej!

Igår var jag på veteranträff tillsammans med min Marcus. Vi hade Impalan där. Det var många fina bilar där och jag som älskar gamla godingar njöt utav att gå där. Där fanns även båtbilar el. bilbåtar, såna man bara tror finns i fantasins värld, iaf jag. Men dom finns alltså på rikigt! hihi. ♥

Nu ikväll har jag och älskling gjort pannkakor som vi åt med vaniljglass å jorgubbar! Sååå gott! Idag har även mamma, pappa och min älskling varit å handlat in allt inför mitt kalas på söndag. Fyller nämligen 20år då. wiiiehoo! Planerade min 'meny' idag. Jag ska bjuda på bla. krämig pastasallad med kyckling, fetaost å pesto & en god frukttårta med jorgubbar, persika, blåbär och röda vinbär. Resten av menyn får ni reda på senare och då kommer även recept på det jag ska bjuda på, nu ska jag bjuda på foton ifrån veteranträffen istället. Njut!

Publicerat: 2010-07-23 @ 22:25:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0