Lilla Doris

Hej!

Här sitter jag och myser med min lilla Doris. Hon är inbäddad i en handduk efter hennes lilla spakväll. Hon har fått klorna klippta, hon har badat och hon har fått lite persilja och nu sitter hon här i en handduk å myser. hihi. Hon är tuff! Så snart Doris har torkat så ska hon få hoppa ner i en nystädad och fräsch bur och själv ska jag gosa ner mig i min säng och sova hade jag tänkt. Imorgon ska jag jobba igen så det är bäst att jag sover lite.

Jag kanske har kommit på en födelsedagspresent till min karl. hihi. Men kan ju tyvärr inte avslöja den då han läser bloggen. Här får ni lite bilder på min tuffa Doris istället. hihi. Gonatt.



Publicerat: 2010-07-05 @ 23:51:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0