Ännu en underbar dag!

Hej!

Ännu en underbar dag har gått. Jag har varit på arbetsförmedlingen å skrivit in mig. Kände mig en aning vuxen där. hö hö. Tråkigt vare dock. Får väl hoppas på att det resulterar i något bra iallafall. Efter arbetsförmedlingen åkte jag och min älskling hem till Ann. Jag & Domino tog en tur i skogen, medans Marcus sköt lite kajor och Ann fixade å donade i ladugården. Domino skötte sig exemplariskt den lille godingen. När vi kom hem fick han en skön dusch. Det är otroligt vad varmt det har varit idag och har tidningarna rätt nu så ska det vara sol fram till söndag vad jag har sett. UNDERBART! Det gillar vi! ♥

Tänk vad ett par ord kan göra en glad.

Publicerat: 2010-06-16 @ 22:59:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0