En mysig vardagskväll ♥

Hej!

Tidigare idag gjorde jag en mumsig tonfisksallad till mig, mamma och pappa. Till efterätt fick dom blåbärskompott m. vaniljglass! Vardagslyx! ;) ♥ Det var riktigt mumsigt och man blev sådär alldeles lagom mätt.

Efter maten gick jag, min lilla hundkompis och kissen ut på en promenix i det fina vädret. Katten var för lat och la sig ner på backen när vi hade gått halvägs, men såfort han inte såg mig och doggen så skuttade han efter oss igen. Nu ligger min lilla skruttis och sover i sin säng med sin röda lilla filt & kissen är förmodligen ute på vift än så länge. Själv ska jag gör mamma sällskap vid tv.n. Ha en bra kväll! ♥

Publicerat: 2010-06-03 @ 22:30:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0