Imorgon - recept på chokladhavrekakor!

Hej!

Sitter här nyvaken. Jag och min älskling råkade somna förut sådär helt plötsligt bara. Men det var skönt att sova lite. Nu är allting fixat inför balen. Jag har hämtat hem min klänning idag, köpt en bh, en ny mascara, örhängen, nya piercingar, hår osv. Så nu kan man ta det lugnt en stund, eller ah, i någon dag iallafall.

Igår bakade jag jättesmarriga chokladhavrekakor, doppade i mörk choklad :) supermums! ♥ Receptet får ni imorgon. Imorgon ska ni även få se mina finfina saker jag köpte på loppisen jag var på igår! :D Jag köpte mig en kakburk i glas, en bakform, 6 skedar med rosa/vit prickiga skaft på och en liten skitsöt kaffekopp som jag ska ha när jag bakar cupcakes :) Jag är så glad över mina små fynd. Jag fick allting för 35:- så det var skitkul! :D

Men nu ska jag vara lite social med familj nr 2. Ha en bra kväll! ♥
Publicerat: 2010-06-02 @ 20:42:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0