Inte långt kvar tills vi alla står där i vita mössor.

Hej!

Dagarna går fort och nu är det inte långt kvar tills vi alla har våra mössor på och sjunger av lycka! Det kommer att bli så underbart samtidigt som det kommer att bli jobbigt..

I söndags var det bal. Vädret var kanon! Alla va fina och fågelvikskolan fick den finaste lokalen att sitta i, kristallkronor i taket och grejer. Det var verkligen en underbar och lyckad kväll! Vin, god mat, fina klänningar, killar ikläda kostymer och flugor, bubblande skratt, dans - fina minnen.

Nu väntar jag bara på att Marcus ska komma hem så att jag får krypa ner tillsammans med honom i våran säng. Imorgon är det en ny dag med fika med klassen, det kommer att vara många blandade känslor de här sista dagarna nu. Jag har iallafall köpt en vattenfast mascara så vi får hoppas att det går bra. Efter skolan imorgon ska jag städa huset och baka lite grann. Godnatt allesammans!
Publicerat: 2010-06-09 @ 00:02:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0