Jag hoppas att vi en dag kan hitta tillbaka till varann

"..och jag önskar, att vi någongång i framtiden hittar tillbaka till varandra så som de va då.." - Det hoppas jag också. Alla dagar vi tillbringade tillsammans, allt vi har gått igenom, alla fina minnen vi har tillsammans och alla tankar vi delat med varann, dom sitter i varmt om hjärtat.

Jag minns alla kladdkakor på norma jean, jag minns filmkvällar som blev sovkvällar, jag minns danspassen som vi inte hängde med i, jag minns när du spydde ner dina pumps, jag minns alla de gånger vi har tröstat varann, jag minns när du skulle väcka mig och jag jag började gnälla som ett litet barn, jag minns när vi planka på tåget, jag minns hur vi diskuterade tuttar inne i bastun, jag minns alla de gånger vi har skrattat så att tårarna har sprutat, jag minns när gubben tåflörtade med dig i bubbelpoolen och jag minns hur bra vänner vi verkligen var en gång i tiden.

Och ja, jag önskar, att vi någongång i framtiden hittar tillbaka till varandra så som de va då.
Publicerat: 2010-06-08 @ 23:41:13


2 kommentarer
Postat av: angelica

<3 du betyder så himla mycket för mig, och jag önskar & hoppas!

2010-06-10 - 01:16:03 | URL: http://aciano.blogg.se/
Postat av: svar till angelica:

<3 vore fint! :)

2010-06-10 - 11:58:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0